tirsdag 16. mars 2010

Ståa er:

Ligger fremdeles på rom 176. Blir værende her til torsdag eller fredag i denne uken. Så hvis alt fortsetter å gå rette veien tror jeg dette vil bli bedre enn sist gang. Det er litt dumt at jeg har en del smerter i lungene. Lungebetennelses verk og plaura stikking. Verket kjennes bare ut som om noen prikker meg med masse sprøytespisser rundt i hele lungen. Plaurastikkingen er noen som bruker en sløv kniv til å stikke på ett bestemt punkt på venstrelunge, samt en og annen gang stikke på høyre midtre lungelapp, Vondt er det okke som.I dag våknet jeg klokka 05.00 av veldig sterke smerter. Bare å få bedt om noe smerelindring, men selv etter dobbel dose sitter vondten godt fast i lungene i dag.

I går var jeg hos frisøren. Kjempefornøyd med resultatet. Farget og klippet. Og damen klarte fint å få til en veldig feminin frisyre med kort kort hår. *glad*.

Opplegget fremover synes jeg er veldig bra. Fysioterapi på morraen etter frokost. Hviletid før middag i 1-2 tiden. Ny runde med fysioterapi. Og etter klokka halv fire har jeg fått beskjed at det er veldig greit hvis jeg har lyst til å reise hjem en tur, reise ut å gjøre noe aktivt. Ikke bare sitte stille i sykehus senga. Smertelindres så godt at det fungerer når jeg er ute, samt at jeg har med meg litt i lomma i tillfelle det skulle bli behov. I dag kommer psykologen innom en tur. Jeg trenger all den hjelpa jeg kan få, og det på alle plan...

Ingen kommentarer: