onsdag 21. april 2010

Flink jente?

Da har plaura smertene satt seg inn ett hakk mere. Har hatt litt småvondt lenge, men i dag har de virkelig bestemt seg for at nok er nok. Ikke så rart egentlig. Har ikke fått noe ut av lungene på to dager, og det som kom ut dagene før det var langt fra pent å se på. Skikkelig infisert graps.

Jeg blir veldig fortvilet når ting stopper helt opp. Det blir tyngre å puste. Blir mer sliten og orker lite. Dessuten begynner jeg nå å skjønne gangen i dette: miste matlyst, crp opp, antibiotika, crp ned, graps stygt, graps vil ikke ut, plauravondt= skikkelig dårlig relativt raskt med alt som følger med. Denne gangen er det litt ekstra kjipt. Vi har nemlig gjort alt for at det ikke skulle gå denne veien, også har det ikke hatt den minste betydning. Jeg er litt bekymret for at det blir ennå verre denne gangen. Håper jeg tar feil. Virkelig feil.

Jaja. Jeg får hygge meg med "House" i kveld og spise litt ekstra med sjokolade.

Ingen kommentarer: