fredag 23. april 2010

Støvsuget.

Da er deler av tapetlimet fjernet med sug fra lungene. Sansynligvis ikke en dag forr tidelig. Men heller ikke en dag for sent. Ikke sjangs i havet på at dette kunne komme ut av lungene på egenhånd. Konstantert av både lege og fysioterapaut. Heldige meg fikk lov å se hvordan det som kom ut så ut. Og det så ikke ut. Det tror jeg alle var enige i. Jeg fortsetter å ha adresse på Ullevål sykehus i hvertfall ei uke til. Så får vi se hva som kommer videre.

Heldige meg har flott familie og nettvenner som stiller opp med både take away, sjokolade, brus og annet jeg kan trenge. Blandt annet litt selskap og litt latter er ikke å forakte etter dager med frustrasjon over at ting ikke bare "flyter" ut av lungene. Eller kanskje det er selskapet som kommer før det som kan spises? Æh. Ja takk til begge deler!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håper du har hatt etter forholdene, ei fin helg, Klara.
Godt å lese at du har mange rundt deg:)) Ønsker deg en fin uke!

/Lisa