lørdag 17. januar 2009

Ikke si noe hvis du ikke har noe å si.

Det sa alltid min far til meg når jeg var liten. Får vel høre det litt ennå. Det ser ikke ut til at jeg har lært, for jeg snakker fremdeles utrolig mye når jeg får sjangsen. Men jeg kan også være stille. Ha en deilig stillhet med meg selv, eller sammen med gode venner. Det er godt å kunne nyte stillheten. Det er ikke alle som klarer det, hvertfall ikke sammen med andre.

Jeg har hatt det stille i dag, men ikke en deilig stillhet. Det har mer vært stillhet fordi jeg har hatt vondt og ikke orket noe annet. Når denne dosen som siver inn her er ferdig skal jeg en tur i stallen. Få tankene litt bort fra det som ikke er så greit og heller tenke på det som er greit. Det blir deilig.

Egentlig har jeg mye jeg kunne tenkt meg å skrive ned, men pga smertelindringen har jeg mer bomull i hodet enn vett. Det er så vanskelig å få noe ut av all den bomullen...

Ingen kommentarer: