onsdag 22. april 2009

Astmadrypp i god gang

Da har jeg allerede gjennomført ett døgn med astmadrypp. Og det ble bestemt i dag at vi kjører ett døgn til. Det har hjulpet litt, men vil nok merke det ennå mer etter ett døgn til. Så er det bare full fart frem til vi skal reise. Det kommer i en rasende fart nå. Det meste er i boks nå, og det skal bare pakkes noen saker samt en tur innom apoteket. Utrolig spennende.

Tok røntgen i går, og siden det ikke ble nevt i dag er det nok helt ok. Blodprøver ble også tatt i dag, men siden matlyste er der regner jeg med at de også er fine. Hvis ikke får de holde det for seg selv.. *ler*.. Har også avtalt hva vi skal gjøre videre når jeg kommer hjem. Det er plass til meg dagen jeg kommer hjem hvis det er behov for det. Jeg håper varmen der nede gir lungene ett løft. Så nå er det bare å legge hode mot puta og la andre ordne resten. Jeg er mer eller mindre fastlåst til sengen. Sikkert like lurt sånn rett før en lang reise.

Har jeg sagt at jeg gleder meg???? Sjoføren vi har hyret der nede har laget ett flott opplegg. Men allermest gleder jeg meg til uken på barnehjemmet. Alt blir anderledes, men akkurat den biten blir noe helt unikt. Det gir lys til tankene mine, og mot til fremtiden.

Ingen kommentarer: