søndag 12. april 2009

Sliten men nøgd.

4 dager hyttetur tar på til og med uten ribbensbrist så det er ikke rart jeg er sliten. Har vært noen utrolig hyggelige dager sammen med svigerfamilien og alle mine 3 tantunger. Utrolig moro at de to tullene fra vær sin side (ei fra Sigbjørns familie og ei fra min side) fant tonen. Lynivået har til tider vært uoverkommelig, men velkomment allikevel.

Pga ribbensbristet har jeg stor sett sittet inne i en god stol. I går var jeg med på grilltur og påskehareegg jakt, og det var i grunnen nok for min del. Kvelden endte med feber og frostrier.

Man får mye tid til å tenke når man sitter sånn i en stol. Og akkurat nå dreier tankene seg stort sett om Kenya og det vi forhåpentligvis vil få oppleve der. Venninna mi som er der nede har endelig fått nett tilgang, så nå drypper det også inn en mail i ny og ne. Og med de små smakebitene som kommer kjenner jeg at det nok kommer til å bli nok av perspektiv å få. Noe av perspektivene mine håper jeg vil dryppe på dere i løpet av de neste dagene. Må bare få tatt igjen litt søvn. Den stolen jeg har sittet å tenkt i på dag tid er nemlig også den jeg har sovet i på nattestid. Ribbene har værket sånn at det ikke har vært mulig å legge seg ned før i går, og da tror jeg det var en natt for tidlig gitt.. Det skal sies; det var en utrolig god stol å sittesove i!

God påske!

Ingen kommentarer: