tirsdag 14. april 2009

Vondter i retur.

Endelig kjennes det ut som om ribbens brist vondtene er i retur. Ved å holde meg helt i ro har jeg klart meg uten smertelindring i dag. Kan til og med hoste og kremte litt forsiktig uten at det tar helt av. Deilig! Har også kunnet tøye litt på venstre armen uten stikking i brystet. Litt stivt er det blitt i løpet av de dagene som er gått, men det er jo ingenting i forhold til hva som kunne skjedd. Hvis det fortsetter med bedring som dette er jeg i gang med Trico i løpet av uka. Allerhelst på torsdag sånn at jeg får på vogna på fredag. Tror det krever litt ekstra mot den første gangen etter det jeg har vært igjennom. Men nå er nå Trico en mer veltrent hest en mange andre da. Og er det noe som sitter, ja så er det grunntreningen.

Blir litt skremmende å se hvordan lungene har taklet denne utfordringen. Det er merkbart tettere neddi der enn før uhellet. Til tross for smertelindring har ikke drenasjen vært helt optimal de siste dagene. Det er ikke helt bra. Men sånn er det nå bare. Skal fortsette å ta det med ro litt til. Ikke de helt store utskeielsene, men litt hesting må til. :)

Ingen kommentarer: