fredag 15. mai 2009

Hjemme i Norge igjen.

Det er ikke fritt for at tårene trillet da BA forlot bakken i Kenya i går kveld.

Startet reisen fra Meru klokka 11.00 i går formiddag, og jeg gikk inn hjemme i huset mitt klokka 21.00 i kveld... Lang reise? Oh yes!

Først var det en laaaang dusj med stor glede over varmt vann (og vann i det hele tatt) hvor alt reisestøvet og Afrika ble vasket vekk. Så litt mat. Og nå er det snart min egen seng som står for tur. Bortsett fra en times tid i bilen i dag har jeg ikke sovet siden jeg sto opp torsdags morgen klokka 07.30. Om jeg skal sove bort 17 mai? Jepp! Med god samvittighet.

Forhåpentligvis klarer jeg å rydde i over 1000 bilder (om ikke mer) i løpet av noen dager, og da kommer det sikkert litt dryppende her etterhvert!

1 kommentar:

MiO sa...

Velkommen hjem, globetrottar! :)