søndag 17. mai 2009

Tilbake på sykehuset.

Ikke uventet er jeg lagt inn på skehuset i dag. Har slitt litt den siste uka, men fra fredag til i dag gikk det veldig raskt nedover. Trodde egentlig det skulle gå fint til mandag, men da det satte seg kraftig i pusten i går med smerter osv, så var det ikke noe å vente på. Infeksjons verdiene er stigende, og jeg er veldig sliten. Når endringer skjer så fort, så er det ikke så lurt å drøye ting, har dårlig erfring med sånt.

Nå regner det ute, og den eneste 17 mai feiringen jeg har sett har vært på tv. Helt i orden akkurat i dag. Gratulerer med dagen dere.

2 kommentarer:

Åshild sa...

Nei men for svarte, Klara!
Dette var ikke kjekt å høre!
Ønsker deg god og rask bedring og håper du kan glede deg med alle de gode minnene du har fra turen.

Hilsen fra Åshild

Klara sa...

Ikke si at du ble overrasket?? hehe
Nå har det kommet trådløst nettverk for pasienter her på sykehuset, så jeg er strålende fornøyd. Formen er vi ikke fullt så fornøyd med, men det hadde nok kommet uansett hvor jeg har vært. Tross alt har det gått 7 uker siden sist kur. Lenge det vet du. :-)