onsdag 20. mai 2009

Løvedøs i Masai Mara

Fordelen med å ligge på sykehus som nå har fått trådløs nettverk er at jeg kan dele mimringen min med dere. Nå om dagen er det løvene som får min store oppmerksomhet, og jeg kan ikke klare å se meg mett på dem. Ennå bedre når jeg henter frem følelsen når vi kjørte rundt for å finne dem, eller da vi fikk vite at de var rett i nærheten.

Den store spenningen da vi kunne kjøre bare ett par meter i fra dem. Det var nesten sånn at man kunne strekke ut armen å klø de litt under haka. Spørs vel om jeg hadde hatt noen arm tilbake, men de så skikkelig kosete ut der de lå.



Dette bildet har en stor sjangse til å havne opp forstørret på veggen min hjemme. Nydelige pusen. Til sammen lå det ni løvinner spredd rundt området hvor safariguider pleier å ha piknik med sine passasjerer...

1 kommentar:

Åshild sa...

Herlige bilder!
Jeg vil ha MER!

Åshild