tirsdag 8. april 2008

Blogging With a Purpose.

Klippet fra Spor av Åshild:

Klara formidler på en totalt usminket måte CF-livets mange kriker og kroker og oppturer og nedturer på en måte som gir leserne stor innsikt i hvordan det kan være å leve med CF. Jeg tror at både friske folk, syke folk og fagfolk har mye å lære av det Klara formidler i sin blogg.

Hun har også et pågangsmot som det spruter av, tross en krevende hverdag. Klara berømmes derfor med prisen "Blogging with a purpose".

Jeg takker for prisen. Noen ganger er jeg redd at jeg er for ærlig...

Jeg vil sende prisen videre med en gang. Og jeg vil sende den til
Samber Sioux. Samber Sioux er en bildeblogg med små og store hendelser i ett hesteliv. Og man kan fort skjønne hvor ekstremt glad bloggskriveren er i sin hest. Kommentarene til bildene er alt fra hverdagslig til morsomme. Og ett og annet alvorsord innimellom.

For min del er denne bloggen ett utrolig trivelig avbrekk. Og jeg koser meg glugg i hjel hver gang det postes nye bilder og kommentarer. Den er til og med tospråklig. Og det gjør jo godt at mange av bildene er av over middels kvalitet...
Derfor får denne bloggen Blogging With a Purpose.

1 kommentar:

Sioux + Biloxi + elx sa...

Sioux er dypt smigret, selvom hun insisterer på at det er en helt "purposeless" blogg. Medmindre generelt skryt og ønske om å hanke inn ekstra gulrøtter om folk kommer på besøk teller?