tirsdag 22. april 2008

Oppdatering uten skriverier.

Kuren ble avsluttet i går etter 13 dager. Just som planlagt. Kuren har vært tøffere enn forventet, og mesteparten av tiden har jeg ligget rett ut. Når jeg endelig har stablet på bena noe vilje, så har det straffet seg noe veldig i etterkant. Kur er pyton, og akkurat nå ønsker jeg aldri igjen å ha mer antibiotika!

I helga har formen vært bedre, og jeg har nytt det utrolig fine været ute sammen med Trico. Ridd på tur, tulla rundt og alt det der.

I dag er det verandaen som har fått kjenne kosten (du vet, veranda på 100m2 krever litt). Jeg håper at været holder seg sånn at den også kan få seg en vårvask. Pga oppussing (eller nedrivning) av veggen ut mot verandaen var det litt som lå å slang gitt. Nå er det bare noen større plank som krever litt mer muskler. Tips; ikke prøv å spark i en 2/4 fordi den ligger i veien, hvertfall ikke med crocs.

Leddene er en plage, men jeg kapper av smertefølelsen ved halsen (hvorfor fungerte ikke det ved tidligere nevnte spark?). Så får de bare være vonde de der ledda. Jeg VIL ikke bry meg. De virker ved litt overtalelse til det jeg ønsker (stort sett).

Driver å tenker veldig mye for tiden, og det er deilig å la solen varme disse tankene. De blir mye mye lysere av sånt.

Kos dere i vår været. Det gjør jeg!

2 kommentarer:

Vardvinni, Spinnvinna og Iselin sa...

Kos deg masse i vårsola og nyyyt den! Håper du får max uttelling av kuren og at det varer helt til neste kur! Klemmer

Anonym sa...

"Opp som en bjønn og ned som en skinnfell" pleier jeg å si om meg selv når jeg er på det giret.

Deilig at kuren er ferdig for denne gang og at sola skinner vår. Pass nå bare på å ikke ta alle de 100 kv.m i en omgang.. Å