lørdag 12. april 2008

I dag er pusten bedre!

Det har vært noen tunge dager. Har hatt en meget hurtig pustefrekvens, og vært svært tungpusten. En liten tur på butikken for to dager siden slo meg helt i bakken. Det samme med en kjapp tur i stallen i går.

Men i dag har det endelig roet seg. Akkurat når legene vurderte å sette inn en type antibiotika til, så reddes jeg av gong gongen. Ikke helt på topp, men såpass med oveskudd at jeg har vært i stallen og tuslet rundt med hesten.
Støtte på vakthavende lege på vei inn, og hun var veldig glad for å se meg i stalltøyet. Og ikke blek og tungpustende i senga.

Vel inne fikk jeg pleieren til å frese en pose med scampi med hvitløk og urter i panna til middag. Deilig på en lørdags kveld. Nå sitter jeg å koser meg med finalen i farmen, som jeg håper Silje skal vinne..

Kuren går sin gang med sine bivirkninger, men endelig har jeg lært, og smertene behandles før de kommer... (Eller vi prøver å behandle dem da) *lol*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott at det kom en bedre dag!
Og du, kan du ikke tipse ullevål om scampi-service, tror ikke de har hørt om det der... Å

Klara sa...

Scampi handlet vi inn på vei tilbake til sykehuset, så var det bare opp til sykepleieren å frese varm for meg.
Men Ullevål er veldig flinke til å steke Grandiosa ;-)