søndag 27. april 2008

Det nærmer seg!

Trico blir snart kjørehest! Jeg gleder meg noe enormt til å kunne trene hesten min selv, ikke bare være avhengig av andres tid til å gjøre det.

Fredag var jeg henne til Ole Johansen. Ole Johansen er mannen som skal lage kjørehest av Trico. Han er en utrolig dyktig kar og jeg er sikker på at Trico vil bli fin å kjøre med. Han håndterer hestene på en rolig og fornuftig måte. Samtidig som han klart forteller dem at det er han som bestemmer.

Jeg tror at det er flere enn heste mennesker som kunne trengt seg ett kurs hos Ole. Ett kurs i å være rolig og avslappet. Lære å kontrollere seg selv. Jeg glede meg til Trico skal hen dit!

Ole skal ikke gjøre hele jobben med Trico alene. Jeg har begynt jeg også. Det er viktig å huske på at det er meg som skal kjøre Trico i siste ende. Derfor er det viktig at jeg også skjønner dette. Her ser dere at Trico og jeg driver å tømmerkjører. Det blir omtrent som når jeg kjørere, bare at når hesten er innkjørt så har han vogn på, og jeg slipper å gå!!!

Jeg må også stolt vise frem selen jeg snart kan hente i posten. Selen er sponset at Anne-Kristin og hennes nettbutikk Ponniekspressen. Det er jeg utrolig takknemlig for. Trico kommer til å se ennå lekrere ut i denne!

Jeg har også vært så heldig å bli sponset med Polypads til å ha under selen. Dette er noen utrolig flotte produkter som Annette Hansen tar inn i norge. Den blå som ligger underst er salunderlag til å ha under salen. De røde er til å feste forskjellige steder på selen. Bilder kommer garantert når Trico får alt på seg.

Jeg gleder meg til Trico som skal bli kjøre hest! Tusen tusen takk til alle som har vært med å bidra! Hele forumet, CF legatet, og alt! Det betyr utrolig mye.

Tusen tusen takk!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er veldig bra at du får dette. Du trenger dette for å drive med det du elsker mer enn noe annet, men tilpasset det nivået du nå kan bedrive det på.

Stå på og bruk hver dasg, det er nå du lever.

Karen sa...

Så flott sele du har fått!

Og nå må jeg vel strikke røde sokker til deg? BLir jo full kræsj med rosa.

Rune Eide sa...

Veldig hyggelig å se etter all motgangen - kos deg!