torsdag 3. april 2008

Det er rart hvor fort man glemmer.

Jeg har hatt en utrolig flott periode nå på nyåret. Mange nyheter og beskjeder. Men rent helsemessig har jeg hatt en skikkelig opptur.

Nå som jeg sitter her med feber, verkende lunger og masse gørr, så er det nesten ikke så jeg kan huske hvordan det var å ha det sånn.. Det er faktisk litt deilig og huske at jeg ikke husker..

Alle planene for helga er redusert kraftig. Tar vel en telefon til legen i morra bare for sikkerhets skyld, men ser nok ting litt ann til over helga. Det vil helst gå godt!!!

Håper leserene mine får ei fin helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dårlig hukommelse er en guds gave til menneskeheten. Hadde vi husket alt vondt like godt hele tiden hadde vi ikke holdt ut. Tror jeg. Å

Cam sa...

GOD HELG til deg også!
Håper du får med deg stevnet på Epona og i det hele tatt!

GAWO sa...

Jeg ble så glad da jeg leste de to første linjene ... men så kom den neste. Huff, at du ikke skal få fortsette med en laaaaaaaaang periode å ha det bra da. Nå krysser jeg alt jeg har og ønsker at du føler at det går gradvis oppover. Tøffing er du.
God helg ønsker jeg deg nå.