tirsdag 12. august 2008

Lungebetennelse?

Er det ikke noe ufyslige greier som heter stille lungebetennelse montro? Tror aldri jeg har hatt det. Lungebetennelse har jeg hatt. Anbefales ikke... Absolutt ikke. Stille lungebetennelser er vist noe gamle og syke mennesker får. Er jeg en av dem? En ting er sikkert, jeg er hvertfall ikke gammel, ikke i kropp.

Lungebetennelses lunger kjennes ut akkurat som lungene mine er nå. Bare at jeg ikke har feber akkurat nå. I løpet av dagen startet det også å verke i ledd og muskler. Ennå ett tegn på lungebetennelse. I tillegg til at jeg har klart å bare spise 3 skiver i løpet av dagen, dvs ingen matlyst overhodet.

Troooor kanskje det er lurt med en tur til legen i morra en gang. Dette kjennes ikke bra ut i det hele tatt. Det hadde vært fint, gi meg en skikkelig infeksjon nå som jeg har så mange planer i kalenderen.

Det er offisielt: JEG HATER CF! VIRKELIG, DYPT OG INDERLIG!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du MÅ til legen! Dette lukter infeksjon lang vei. Og da blir det vel bare verre jo lenger du drøyer med å komme til behandling? Det er iallefall min erfaring. Og jeg har etpar stykk desverre :-). Tenker på deg! Å