søndag 17. august 2008

NM i dressur på Epona.

Vi holder NM i dressur på Epona. Jeg skulle egentlig jobbet dugnad, men det ble det ingeting av. I dag er det finale dag.

Hadde egentlig slått fra meg å se noe som helst dressur på Epona, men nå fikk jeg beskjed av sykepleier at hvis røntgen var likt eller bedre, så kunne jeg ta en liten liten tur ut for å se litt av dressuren. Det hadde jeg aldri trodd da jeg forsiktig kom med ønske til morraen i dag.

Nå sitter jeg å håper at røntgen kan ta bilde fort fort, så er det bare å finne nærmeste rullestol å fyke ut til Epona i en voldsom fart.

Håpehåpehåpehåpehåpe

Smerteplasteret hjelper, jeg har ennå klikk klikk lyder i lungene. Men har ikke O2 på nesa hele tiden lenger. Kun når jeg ligger nede...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fikk du sett litt dressur? *håpe*

Forresten glad for at du har gode venner som trår til, gull verdt! Kudos (som vi sier) til dem !!!