tirsdag 26. januar 2010

God tid.

Jeg er veldig avslappet nå som jeg har kommet på ventelisten. Jeg har fått svar på alle mine spørmål i god tid før jeg kom på listen. Enten fordi jeg har hentet ut informasjon, eller fordi jeg har fått noe informasjon. Nå er det bare å vente til det kommer lunger som passer. Det skje fort, eller det kan ta lang tid. Så lenge jeg klarer å holde meg frisk så spiller det ikke så stor rolle. Blir jeg mer syk ja da spiller det større rolle. Men jeg er allikevel avslappet i forhold til ventingen. Telefonen min ringer heldigvis støtt og stadig, og jeg er ikke sånn som hopper i himmelen for hvis om atte den ringer. Nå har jeg øvet meg litt på å ha den på om natten, for jeg liker helst å la den være av da. Men ikke nå lenger. Nå er den svarte lille boksen med meg hele tiden, sammen med en annen liten svart boks.

I dag skal jeg få lov til å trene!!! Vel og merke ikke en gang veldig veldig lett trening, kanskje litt mer beveglse. For å se om det kan løsne på slimet. Uansett skal det bli deilig å gjøre noe annet enn bare å ligge her å puste og puste og puste. Nå skal vi heller pese litt tenker jeg. hehehe

Ingen kommentarer: