torsdag 28. januar 2010

Tigget og ba.

Men fikk ikke bli skrevet ut i dag allikevel. Men i morgen, i morgen blir jeg skrevet ut. Med mindre det er RADIKALE (mitt ord) endringer i blodprøvene siden sist (dvs onsdag). Men utsrivelse er ikke det samme som å ikke få reise hjem, så både i går og i dag har jeg reist hjem etter å ha vært en lengre tur innom sykehuset. Litt fysio, snakke litt med legen, spise litt mat også dra igjen. Det kunne jo ha vært verre. Det har vært en tøff runde jeg har vært igjennom, så det er kanskje like greit at de er litt forsiktige med meg? Dessuten er det vel ingen av oss som riktig tror på at denne runden er helt over ennå. Men som jeg sa; med mindre jeg kommer inn med ambulanse så ser de meg ikke på minst 14 dager aller helst 4 uker eller mer.. Ja også i morgen da.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for at du minner meg på å verdsette små, men likevel så store ting i livet. Jeg er kjempe takknemmelig for at jeg fikk hente melk fra kjøleskapet og lage min egen tekopp i dag. Vil følge deg videre her på bloggen din og ønsker deg alt godt! Mange klemmer fra en annen 81-modell

Åshild sa...

Krysser fingre og håper dette går din vei! Hilsen fra Riksen :-)