torsdag 16. juli 2009

Liten sykehustur.

Som dere sikkert har skjønt er ikke ting helt greit om dagen. Jeg sover mye, og orker mindre enn lite. Gjør litt ting bare på vilje, men blir da så sliten at en nesten ikke skulle tro det var mulig. Det er ingen stor aktiv infeksjon akkurat nå. Da mener jeg med skyhøye hvite, høy CRP og andre tegn på kraftig infeksjon. Dog har jeg ingen matlyst, formen er laber og det er en del lyder nede i lungene som ikke er helt gode. Det kjennes ut som jeg går med en kronisk stille lungebetennelse, og det er nok ikke så langt unna sannheten. Problemet er at denne lungebetennelsen sansynligvis ikke går ann å behandle, det har vi prøvd lenge nå. For å prøve å gi ett lite løft før resten av juli setter inn starter jeg opp med ett astmadrypp i dag. Ett døgn eller to på sykehus for å se om vi kan snu utviklingen. Jeg må dessverre innrømme at jeg ikke er så veldig positiv.

Ellers så leser jeg veldig mye for tiden. Det er ikke hva som helst jeg driver å leser på. Det går mye i sånt som dette:
Lungetransplantasjon på CF pasienter med livstruende bakterier
Det er utrolig hva man kan finne på nett. Både av positivt og negativt..

1 kommentar:

Åshild sa...

Dette var ikke mye oppløftende lesning. Verken det du skriver selv eller det som skrives om burkholderia cenocepasia. Ikke lett å komme med noe som kan muntre opp nå altså, dette er tøffe ting, Klara. Jeg føler veldig med deg og tenker masse på deg iallefall. Klemmer fra Åshild