onsdag 29. juli 2009

Tidløs.



Siden folk er så uforsiktige med å spre influensa som ikke er farlig for dem, har jeg valgt å avlyse en del ting i sommer. Blandt annet en Madonna konsert som gikk av stabelen i går som vi hadde billetter til. Med den infekjsonstettheten jeg har hatt i våres og sommer orker jeg bare ikke tanken på å skulle risikere å få noe influensagraps. En ting er å behandle den, noe helt annet å behandle følge infeksjonen som jeg ville få. Dog vet jeg at disse gutta over her skal spille på Treungen festivalen, sammen med andre jeg kunne tenkt meg å høre på lørdag som kommer. Og vi er bare 20 minutter fra Treungen sammen med andre som skal ned dit.. Får se hvordan formen min er mot helga. Kanskje vi tar oss en tur hvis været er bra.:-)

1 kommentar:

Åshild sa...

Det hadde vært fint om du kom deg dit!