onsdag 1. juli 2009

Må bare le av meg selv.

Ikke før har jeg kommet ut av sykehuset så begynner jeg å gjøre for mye. Må bare ditt, må bare datt. Skal bare sånn, vil bare sånn. Også sitter man på kvelden å har feber og lurer på hva som har slått en ut.. Hvor lur kan man bli?? Eller var det dum man var?
Men hva skal jeg egentlig gjøre da? Sitte stille og rolig i en stol å ikke gjøre noenting? Det vil være litt av ett liv. Virkelig noe for meg. Akkurat det jeg trenger. Litt mer ro og hvile? (ironi)

Nei, tror det er best jeg fortsetter å gjøre som jeg har lyst til. Prøve å begrense meg så ikke skrotten blir helt utslitt. Tror ikke utslitt skrott gjør seg noe særlig. Dog er det ikke enkelt når det bare er "skal bare".. Greit nok så lenge "skal bare" fungerer, hva med den dagen det ikke går ann å gjøre "skal bare"?? Da vet ikke jeg om jeg har lyst til å være i nærheten av meg.. Vil du?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det vil jeg så absolutt!! Og du har glemt at du skulle ha begynt å brodere kniplings lommetørkler for lenge siden! Liker skal bare Klara!
Klem...

Åshild sa...

Skal bare, er ikke bare bare...

Lurer på om det ligger til CF-genet? Det er det som er min svøpe så mang en gang, skal bare..