onsdag 29. juli 2009

Rart å lese tilbake.

Har drevet å lest litt bakover i bloggen de siste dagene. Det er ganske spennende. Ser liksom hvordan jeg har utviklet meg, og hvordan mitt syn på ting har endret seg. Samt hvor mye opp og ned det har gått. Det er ingen tvil om at det som er skrevet er oppriktig og ærlig, og der og da følelser og tanker. Det er innlegg som ennå får tårene til å piple, og innlegg som får meg til å trekke på smilebåndet. Noen gir meg mot, andre gir fortvilelse. Jeg er så glad jeg har denne bloggen å se tilbake på, og jeg blir ennå gladere den dagen jeg har den å se tilbake på når alt er anderledes og mye bedre. Litt av ett minne å ha dere.

3 kommentarer:

Åshild sa...

En god dokumentasjon over egen sykehistorie og hvordan det har opplevdes på forskjellige stadier.

Anonym sa...

Det hadde vært helt fantastisk om du fikk mulighet til å se tilbake på denne tiden og tenke "Nå har jeg det mye bedre". Jeg ønsker det for deg, min venn. Så får vi se om d'herrer på Riksen kan fremskaffe et Riksen-mirakel.

Klem, S

MiO sa...

Du har helt rett i det, at det er litt av et minne å ha..