tirsdag 23. juni 2009

Min morgen:

08.00: Vekkes, og blodprøvetaking
08.15: Tur på badet, helt smertefri
08.40: Tazocinen settes i gang, i dag uten morfin (sprøyte i underhuden) i forkant for å se om det går bra
08.45: Det går ikke så bra, men skriver ennå..
09.00: morfinsprøyte settes
10.30: Fremdeles vondt, men etter å ha fått en sprøyte til går det nå litt bedre. Hendene brenner, men nå kan jeg skrive igjen.

Dagen går..

Utover dagen gav bivirkningene seg da smerteplaster mm virket for fullt. Utrolig deilig å få noen timer med "fri". Fikk en skikkelig god runde med fysioterapaut. Dosen med Tazocin midt på dagen fikk samme bivirkninger, og det ble samme runde som morraen, men igjen virket smertelindringen, så det var mye bedre. Så har jeg vært ute en tur sammen med Katrine i stallen. Trico har fått børsta pelsen sin. :)

Til tross for alt er det en av de bedre dagene jeg har hatt på ett par uker. Ikke verst. Nå er det i gang med siste runde medisiner for kvelden. Jeg tror ikke bivirkningene gir seg, men det er lov å håpe.

Ingen kommentarer: