søndag 14. juni 2009

What to do??

Det er ingen som helst fasit svar på hvordan mitt behandlingsopplegg blir fremover. Ikke noe i det hele tatt. Jeg er utrolig lei av rom 176 eller rom 177 og har IKKE lyst til å inn dit igjen. Samtidig så begynner lungene mine å skrike ganske kraftig nå. Etter en del (?) aktivitet på dagen får jeg blå negler på kveldstid. Feberen er ganske jevn hele tiden, dog ikke så veldig høy. Er ennå ikke så tungpusten at det er veldig ubehagelig, men jeg er ikke sikker på om jeg vrir det sånn fordi nok en behandling skremmer meg. Leddene har verket mer og mer for hver dag, og da det var vanskelig å helle melk i glasset (finmekanikk som krever litt styrke i fingrene) var det ikke særlig gøy. Når jeg bare komme i gang går det hele på automatikk. Sånn mer eller mindre. Noen ting mindre andre ting mere.

Jeg håper noen andre kan ta avgjørelsen for meg i morgen. Vil ikke ta sånne vanskelige bestemmelser nå. For selv om kroppen min fysisk skriker etter noe hjelp, så har jeg det egentlig ganske greit med meg selv. Humøret er veldig bra, motet på topp, og tiltakslysten større enn evnen. Spørsmålet er bare hvor langt man ønsker å trekke det. I går var en tur på butikken (som er i samme bygg som her jeg bor) utmattende. I dag har jeg vært i stallen å kjørt hest. Orket egentlig ikke å tanke på stallen når jeg sto opp, men jeg vet at jeg "trekkes opp" når jeg bare kommer i gang. Så spørs det om det er verdt økende feber i kveld. Har jo ikke lyst til å gå inn i en skikkelig kraftig lungebetennlse heller.. Det holder liksom med en "lett" en..

What to do???

Ingen kommentarer: