lørdag 12. september 2009

I Kragerø på kurs.

Fredag var vi fire venninner som satte oss i bilen, med to hester bak, for å kjøre til Kragerø hvor vi nå er på kurs i helga. Trico er med, men jeg bare er "hestepasser". Katrine har heller to hester å ri på denne helga. I går kunne jeg ikke dy meg og endte derfor opp på hesteryggen selv. O2 flaska var med i ryggsekken til å begynne med, men alle som vet litt om riding skjønner at ryggsekk er ikke noe særlig å ri med. Så den gikk fort av. *hehe*
Det er godt/vondt å sitte på Trico her i Kragerø. Det er her jeg har "lært" å ri, og her jeg har mange minner fra mål som er nådd innen ridningen. Da er det vondt å kjenne at selv den enkleste ting ikke er så enkelt lenger, og at kroppen er for sliten til å gjøre det jeg kunne tidligere. Men sånn er det nå. Det er godt at jeg allikevel nå kan ha det litt moro lell, tidligere var det mer vondt en gøy, mens det nå har ballansert seg litt.

Formen er litt stusselig. En del feber. Tungpusten. Og en hvilepuls som ikke hviler særlig mye. :) Blir spennende å se hvor lenge det går bra. :)

1 kommentar:

Åshild sa...

Jeg krysser fingre og heier på deg!