mandag 14. september 2009

Vannrett= vondt.

Gikk egentlig å la meg. Det var ikke noe sjakk trekk. Mine blåsebelger har en klar formening om at det å være i loddrett stilling er det beste. Typisk. Også nå som jeg er så trøtt at jeg kunne sovet stående jo.

Egentlig har jeg en avtale på onsdag om astmadrypp på sykehuset i 1-2 døgn. Siden vi egentlig skulle reise bort. Siden det ikke blir noe reise, så er jeg usikker på dette astmadryppet. Men de ikkevilleleggendeblåsebelgene krever vel muligens en telefon til legen uansett i morgen?

Æsj. Pyton når det er sånn.

*drikke en varm kopp kakao og fundere over livets gang*

3 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Klara sa...

Takk for det Anne (regner med det er deg, hvis ikke beklager jeg til den som skriver).. Ikke vær redd for å skrive. Ikke ofte jeg er langsint, og som regel sier jeg lett i fra hvis det er noe. Trøsteklemmer kan man stort sett aldri få for mye av. :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.