tirsdag 1. september 2009

Liker ikke dette høstværet.

Og ikke gjør lungene det heller.


Har styrt mer med reiseplanene i dag. Har fått bekreftet at jeg kan bestille flyreisen hos Lufthansa for så bare gi beksjed om at jeg må ha O2. De var ikke vansklige og tingene gikk lett i orden hvis jeg skal tro han svenske ekspeditøren som jeg snakket med. Tror det kan bli en utfordring å ringe til Tyskland for å få bekreftelsen igjennom, da det ikke alltid er like lett å forklare ting på engelsk som på norsk. Men det går stort sett greit da. Rullestolen var ikke noe problem, det kunne de klarere på kontoret her i Norge. Ser ut til at det går i orden. Så da håper jeg at bilettene er bestilt i løpet av morgendagen. Så skal vi selv mekke reisen i sammen.

Formen er litt laber. Lungene verker mer i dag enn i går. Begynner å få sånn tung sten følelse i brystet, men det er jo akkurat som ventet. Har tross alt nesten gått to uker siden jeg var ferdig med den grusomme behandlingen som ikke fungerte. Regner ikke med at det blir bedre, men ikke at det blir verre heller. Ok da, så litt verre ennå da...

Fikk i dag beskjed om at de mistenkte at det var ansatte på Epona som hadde fått svineinfluensa. Derfor har jeg unngått å dra inn i stallen i dag. Dog var jeg nede ved stallen og fikset litt på vogna til Trico. Det er kommet litt rust på dragene, så de er vasket og pusset samt påsmørt rustbjørn. Så blir det å grunne i løpet av de neste dagene, samt lakkere når det blir tid til det. Deilig å få gjort litt sånne ting som man har hatt hengende over seg. Og jeg er glad for at jeg orker å gjøre dem. Liker å gjøre sånne nevenyttige ting jeg.

Ingen kommentarer: