torsdag 17. september 2009

Litt mye i går ja.

Det ble litt mye i går ja. Kjenner det i dag. Utrolig kjedelig. Jeg er alt for ung og sprek til å bare sitte til pynt. Det passer meg ikke. Men det er liksom det jeg klarer. Det er mange som har det sånn. Mange som har frustrasjoner knyttet til akkurat dette. Skjønner ikke hvordan de klarer å komme gjennom dagene, men de gjør vel som meg. Det går liksom litt av seg selv. Det må det jo bare.

Det er utrolig hva kroppen tåler. En ting er hvertfall helt sikkert, og det er at det er mye mye mye mer enn hva vi selv tror...

2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Åshild sa...

"For ung til å sitte stille til pynt"! Genialt sagt! Akkurat slik jeg også har følt det med all denne innestillesittingen. Skjønner deg så godt, Klara. Godt du har Tirco som haler og drar i deg! Åshild