lørdag 19. september 2009

Spenningshodepine.

Hvis du møter meg bustete på håret, så er det bare fordi jeg hardt prøver å løsne opp i knutene som befinner seg rundt over alt. *ler*..

Mer seriøst. Det er vondt fra albuer, opp gjennom skuldre, festet til skulderleddene, videre over pustemusklene, oppover i nakken. Festepunktene til hodet stråler ned i mellom skulderbladene og helt frem til nesetippen. Fra festet i siden, frem under ørene, ned i kjeveleddet og frem til ett punkt midt under haka. Viste ikke en gang at jeg hadde ett punkt under haka som kunne bli vondt jeg. Fra idre øre, ut øregangern, opp mot tinningen, følge øyenbrynet og frem til neseryggen. Og alle punkter mellom alt dette. Jeg har rimlig høy smerteterskel, men dette holder på å sette meg helt ut. Uttrykket å tenke så det knaker har aldri passet bedre...

Antistress behandling. Hvor kan jeg få tak i det?

Ingen kommentarer: