søndag 11. oktober 2009

Langhelg.

Sitter å ser på den mest avanserte kaffekokingen jeg noensinne har vært borti. Ikke at jeg har sett så mye kaffebrygging, da jeg ennå ikke er blitt gammel nok til å drikke kaffe.. Tror ikke jeg vil bli gammel nok til det noen gang. Varm sjokolade og te er mer min greie.

Det har vært en lang hyggelig og morsom helg. Hele dagen i går gikk inne på Oslo Horse Show, med hest, hest og mer hest. Det bringer frem barnet i meg det.

For å klare den lange dagen i går med vanlivis mye gåing, så hadde jeg med rullestolen.. Og det erførst da jeg merker hvor sent jeg har gått rundt.. Aha, opplevelse.. Noe å lage en egen blogg om.

Nå sitter vi å gjør ingen verdens ting. Men det er vel sånn at vi snart må til å forflytte på oss.. Minimalt for min del. :)

2 kommentarer:

Karen sa...

NÅ har du rett og slett trent alle de andre som har gått sammen med deg. du har frest rundt i stolen din og folket rundt har løpt som gale for å holde følge.
*serformegKlarasomracerrundtsomengal*

Klara sa...

Jepp. Hanne og Katrine har hatt trening i kappgang i helga. :-D