mandag 26. oktober 2009

Osv.

Hoste, sove, medisiner, smerter, hoste, innhalasjoner, C-pap, fysio, medisiner, smerte, hoste..

Dagene går. Har mye vondt i leddene og lungene er såre. Er godt smertelindret og blir passet på alle veier. I dag har jeg fått fysio hvor vi kombinerte C-pap sammen med autogen drenasje. Klarer ikke å ventilere høyre lunge godt nok på egenhånd og slimet i lungene er så seigt så seigt. En utrolig god økt med ny fysioterapaut. Likte ho veldig godt.

Den tredje antibiotikaen er nå satt inn. Så nå får jeg Nebcina 240mg x 2, Meronem 2 g x3, baktrim x2. Alle tre IV. Hvis ikke dette fungerer knall, nei da vet ikke jeg. Det er hvertfall skikkelig hestekur. Bivirkningene har begynt å trille inn, og i morgen regner jeg med at det blir omtrent mat stopp. Også nå som jeg endelig har klart å spise mer enn en halv skive.

Stort sett så er dagene greie. Men når kvelden kommer så er jeg veldig sliten. For sliten. Hjelper kroppen på alle mulige måter for å slappe best mulig av. Men i morgen er det opp av senga som gjelder. Blir fremdeles annpusten av å snakke, men musklene i kroppen må ut å bevege på seg.

Det er veldig hyggelig når folk stikker innom selv om jeg ikke er mye til selskap. Det er rett som det er noen tunge stunder. Og tårene lurer ikke langt under overflaten.

Pappa kom inn med en dvd spiller i dag, samt noen filmer og serier. Så kommer det flere gode serier i posten i løpet av uka. Det er så greit å kunne sitte å se på. Har ikke lagt noen planer om å reise ut de neste dagene. Vil ikke bli skuffet. Det får heller bli ett pluss hvis jeg får det til. Det eneste som gjelder er å komme gjennom disse 14 dagene så best som mulig. Og nå har det alt gått 4... Jeg gruer meg til denne vinteren. Skikkelig. Men det sier jeg ikke høyt.

Ingen kommentarer: