mandag 5. oktober 2009

Trykk i brystet.

Pusten er egentlig ganske fin nå. Renere i lungene enn det har vært på lenge. Samtidig er det ett trykk i brystet som ikke kjennes helt godt ut. Håper bare det er brystveggen som er litt sår og øm etter en god del hosting. Ellers begynner grapset i lungene også å få tilbake sin sedvanlige mørke grønne farge. Ekkelt! Trodde liksom vi var inne i en god greie her nå. Også går det liksom litt feil vei da.. Uansett ser det ut til at det ikke blir noe problem å holde seg ute av sykehuset til etter Rikshospitalet. DET er digg det. Samtidig har jeg mer overskudd til å holde på med Trico. Det er også deilig.

I dag har jeg kjøpt biletter til underholdning neste helg. Er viktig å få de neste helgene til å gå unna. Gruer meg til den siste helga, men det blir vel en løsning på den også. Oktober kommer til å bli en lang måned. Samtidig veldig spennende. Og uten andre sykehus enn det døgnet jeg skal være på Riksen. Håper jeg.

Ingen kommentarer: