søndag 4. oktober 2009

Trico prioritering.

Trico har fått relativt mye oppmerksomhet i det siste. Så fort jeg har noen krefter til overs så kjører jeg ut til Epona. De siste ukene har vi bare hatt det utrolig morsomt sammen. Enten vi har kjørt, ridd eller bare delt gulrøtter. Siden forkjølelsen nå driver å slipper taket, så er det også litt ekstra krefter å hente. Så i dag ble det en lengre tur. Veldig deilig. Fikk god hjelp av Katrine da jeg i natt hadde en lungeblødning og er litt mer forsiktig enn jeg pleier. Det har ikke kommet noe mer, så det er ett godt tegn. Hatt en del smerter i brystveggen i dag, men bare jeg puster litt forsiktig så går det også bra. Fortumen går bedre og bedre for hver gang. Nå må jeg nesten ikke stoppe for å hoste mens jeg holder på. Samtidig er det helt gratis drenasje da alt gugget bare kommer av seg selv etter behandlingen. Tror kanskje det har noe med at Fortumen irriterer så mye.

Turbo er bare superkosen om dagen. Vil helst bare ligge på fanget og gå hakk i hel. Akkurat nå står han midt på kjøkkengulvet og forteller at det er leggetid for små hunder. DET blikket da. *ler*.. Det er mye god terapi i dyr. Veldig mye.

Ingen kommentarer: