lørdag 17. juli 2010

Feberish.

Sto opp sånn i halv elleve tiden. Tok en dusj for å få varmen. Krøyp inn under dyna i tolv tiden igjen. I tre tiden kom jeg meg opp igjen. Fikk dytta inn en bit Grandiosa og litt cola. Nå vurderer jeg om senga er rette stedet for å finne varmen. At alle de andre går rundt i bar overkropp og bikini bryr termostaten i min kropp seg svært lite om.

Det eneste positive er at jeg har mindre smerter. Men så er ikke det positivt heller, for det betyr bare at det tetter seg til nedi lungene. Noe som også kjennes. Men positivt i den forstand at det ikke er vondt og jeg kan ta mindre smertestillende. Man får da det gode man kan.

Tid jeg reiser inn på sykehuset? Nææ, en gang til uka. Senest i slutten av uka. Når det blir for tungt å gå mellom god stolen og senga. Det kan gå fort (mandag) eller det kan gå mindre fort (fredag). Men at det blir neste uke er det liten tvil om. Går det skikkelig fort (tvilsomt) så reiser jeg bare ned i morgen.

Ingen kommentarer: