tirsdag 13. juli 2010

Hjemme hos ho mor.

For litt fred og ro. Mammas mat. Hilse på min bror som til vanlig bor i Danmark. Prøve å glemme at jeg er allergisk mot katter siden det er ett lite svart og hvitt nøste som knapt er 4 månder på besøk her. Spise selvplukkede jordbær. Sjekke om kirsebærene er modne. Se hvordan mail boksen ser ut etter ei god uke uten særlig nett tilgang.

Bilturen er en påkjennelse, men jeg tror uansett jeg hadde hatt litt mer smerter enn hva som godt er. Jeg har aldri hørt at lungesyk og smerter hører sammen. Kanskje jeg er naiv, men jeg trodde liksom heller at jeg bare skulle få mindre og mindre luft, ikke ha vondt hver gang jeg trakk pusten. Unødvendig. Kan hende smerten i dag har noe med at det var litt vel mye hosting i går. Lungene mine liker ikke å hoste, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor den teite hosterefleksen ikke bare kan skru seg av. Det hadde vært noe det.

Nei. Tid for te.

Ingen kommentarer: