onsdag 14. juli 2010

Sykehus kontakt igjen.

Dagen startet med plaurasmerter fra første stund. Klarte nesten ikke å komme meg ut av senga på egenhånd. Da jeg endelig var plassert i en stol ble det ingen flytting derfra før smertene var stilnet noe. Siden det var så sterke smerter fant jeg ut at legen min på sykehuset måtte kontaktes for å lage en liten plan for de neste dagene. Litt om hvilke leger som er på vakt nå i fellesferien, hvem som jobber i helga, og hva jeg skal gjøre akkurat nå. Plan er lagt, og jeg tror alle er fornøyde med den. Så lenge ting går greit blir jeg her jeg er. Blir jeg dårligere vet jeg godt hvor sykehuset er og hvordan jeg kommer meg dit.

Så har jeg snakket med kontakten min på Rikshospitalet i dag. Fått ny kontaktperson som virket veldig trivelig. Hun jeg har hatt går ut i permisjon nå. Intet nytt derifra. Egentlig er det vel ikke så lenge til jeg skal inn på ny kontroll, men jeg har ikke fått noen innkallelse om det ennå. Sist ble det jo noe amputert, så det kan jo hende de amputerer den neste også. Får vente i spenning å se hva som skjer.

Håper det blir flere rolige dager i Telemark, med innslag av gode øyeblikk der det kan. :)

Ingen kommentarer: