torsdag 19. november 2009

Første økt med hjemmefysioterapi.

Tror dette kan bli en veldig god løsning. Deilig å slippe å bruke masse krefter på å dra avgårde til fysioterapaut, men at de heller kommer til meg. Uansett hvordan jeg vrir og vender på det, så har jeg lang reise vei til ting og tang her hvor vi bor. Nå er formen min på sitt beste, så da er det ett godt utgangspunkt for fysioterapautene å lære meg å kjenne. De (og jeg) er villige til å bruke god tid på dette, så det er veldig bra. Drenering av lungene er noe av det viktigste jeg gjør nå som ikke medisinene virker så veldig bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

God fysioterapi er gull verdt. Og utrolig bra at du slipper å pese ut i verden får å få det. Noen ganger går nemlig vinningen opp i spinningen når man må ut av huset for å få tak i den type livgivende, men arbeidskrevende tjenester. God fysioterapi er ganske mye jobb - for den som får terapien. Håper dere får gode økter og får fjernet mye "eplemos". Vekk med det!!


Klem fra S

Klara sa...

Helt riktig S. Det er helt håpløst når man bruker alle kreftene på å reise, og dermed er for sliten til selve terapien.. Derfor blir dette også en veldig god løsning tror jeg. Trenger all den hjelpa jeg kan få nå. :-)