søndag 15. november 2009

Vondt i blåsebelgen.

Ikke sånn plauravondt som gjør innmari vondt, men omtrent ikke betyr noe. Men lungebetennelses vondt på steder der det ikke pleier å være sånn. Hoster hele tiden. Men er uten feber og ellers symptomfri på infeksjon tror jeg. Ikke så veldig gode nyheter ei uke etter kur. Er ubehagelig tungpusten også. Synes det er ekkelt når jeg kvier meg for å gå til sengs. Men det gjør jeg i dag. Vet det vil bli hardt å legge seg ned på siden. Vet jeg vil hoste mer. Vet det vil bli en natt med dårlig søvn. Søvn som jeg trenger for å komme meg ennå mer på bena enn det jeg har vært den siste uken.

Nei Turbo. Nå må vi nok finne sengene våres begge to. Trofast ved mine ben som du er hele dagen. Så blir det en tur avgårde i morgen for å få litt frisk luft eller noe sånt.

God natt. :-)

2 kommentarer:

Åshild sa...

Uff, det er tøffe dager, tøffe netter. Hoste er til å bli utmattet og utslitt av. Noe irrirterer lungene dine. Håper dagen i dag gir noen øyeblikk av glede! Åshild

Åshild sa...

Så ekstremt slitsomt med tett pust og hoste! Håper dagen i dag er bedre. Her pøsregner det og lungene liker det absolutt ikke...

Åshild - som heier på deg!