søndag 1. november 2009

Gått i streik.

Ikke det at jeg får noe lønnsforhøyelse. Men kanskje det helper meg med å komme gjennom de neste 6 dagene.

Så jeg ligger her på rom 177 og har ikke tenkt å gjøre noenting. Skal fokusere på å få tatt medisinene, spise maten og prøve å sove. For å få resten av tiden til å gå skal jeg se dvd serier som gode venner har sent meg via post. Har noen timer med underholdning der. Så blir det galgen humor, galgen humor og mer galgen humor. Og hvis du kan henge med på galgenhumoren det ene øyeblikket, mot så å gå over til å takle tårer, ja da må du gjerne komme på besøk. Men gryntere vil jeg ikke ha besøk av da. Jeg har nemlig ikke fått grynte vaksinen.

Bare for å gjøre det hele ennå bedre har jeg nå fått så mye sopp i munnen at det nesten ikke går ann å få ned noe den veien heller. Også jeg som aldri har hatt sopp i munnen da. AU!!!

Ingen kommentarer: